- Home
- Popularne pytania
Pytania ogólne
Jeśli karta nie działa, należy udać się do punktu odbioru w celu weryfikacji błędu. Nie ma znaczenia, w którym mieście wydano kartę.
Do zagubionej karty nie wystawiamy duplikatu, a więc należy kupić drugą kartę.
Można to zrobić przez stronę trippass.pl logując się na swoje konto (po złożeniu zamówienia).
Nie, karta TripPass jest imienna i może być używana tylko przez jedną osobę.
Nie, do pakietów projektu TripPass należy zakupić dedykowany nośnik- kartę TripPass.
Nie, zakup karty odbywa się drogą online.
Nie, cena karty wynosi 5 zł, jest to stała kwota. Dodanie pakietu jest darmowe.
Nie, do karty należy dodać wybrany pakiet promocyjny.
Kartę należy odebrać w jednym z autoryzowanych punktów odbioru karty. Sprawdź dokładnie adres i godziny pracy punktów odbioru.
Zarówno karta jak i doładowane pakiety ważne są przez rok. Po upływie roku można ponownie doładować kartę o wybrane pakiety.
Całkowity koszt jednej karty TripPass wynosi 5 zł. Doładowanie karty poszczególnymi pakietami jest darmowe.
Do punktu odbioru należy udać się z potwierdzeniem zakupu karty TripPass (wydrukowanym lub w formie elektronicznej), następnie pracownik obsługi klienta skanuje QR kod i wydaje kartę.
Podczas wyboru pakietu podają Państwo konkretną datę i godzinę, od której ma być pakiet aktywowany.
Potrzebujesz Pomocy?
hello@trippass.plGdańskie Centrum Informacji Turystycznej
ul. Długi Targ 28/29
czynne:
maj - sierpień:
09.00-19.00 / 7dni w tygodniu
wrzesień - kwiecień:
09.00-17.00 / 7dni w tygodniu