Popularne pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
  • Home
  • Popularne pytania

Pytania ogólne

Jeśli karta nie działa, należy udać się do punktu odbioru w celu weryfikacji błędu. Nie ma znaczenia, w którym mieście wydano kartę.  
Do zagubionej karty nie wystawiamy duplikatu, a więc należy kupić drugą kartę.  
Można to zrobić przez stronę trippass.pl logując się na swoje konto (po złożeniu zamówienia). 
Nie, karta TripPass jest imienna i może być używana tylko przez jedną osobę. 
Nie, do pakietów projektu TripPass należy zakupić dedykowany nośnik- kartę TripPass.  
Nie, cena karty wynosi 5 zł, jest to stała kwota. Dodanie pakietu jest darmowe. 
Nie, do karty należy dodać wybrany pakiet promocyjny. 
Kartę należy odebrać w jednym z autoryzowanych punktów odbioru karty. Sprawdź dokładnie adres i godziny pracy punktów odbioru. 
Zarówno karta jak i doładowane pakiety ważne są przez rok. Po upływie roku można ponownie doładować kartę o wybrane pakiety.
Całkowity koszt jednej karty TripPass wynosi 5 zł. Doładowanie karty poszczególnymi pakietami jest darmowe.
Do punktu odbioru należy udać się z potwierdzeniem zakupu karty TripPass (wydrukowanym lub w formie elektronicznej), następnie pracownik obsługi klienta skanuje QR kod i wydaje kartę. 
Podczas wyboru pakietu podają Państwo konkretną datę i godzinę, od której ma być pakiet aktywowany.  

Potrzebujesz Pomocy?



Gdańskie Centrum Informacji Turystycznej
ul. Długi Targ 28/29

+48 58 301 43 55

czynne:
maj - sierpień:
09.00-19.00 / 7dni w tygodniu
wrzesień - kwiecień:
09.00-17.00 / 7dni w tygodniu